петък, 18 септември 2015 г.

Effaclar Duo + La Roche-Posay

Започвам с най-важното - грижата за хубавото "платно". В моя случай това е незаменимият Effaclar Duo + на La Roche-Posay
Никога не съм използвала предшественика му, но ето че съдбата ме награди с неприятни обриви по никое време, мазна кожа, пори и пъпки ( някои пишат "пъпчици", сякаш умалителното сваля от гадостта на това явление и го правят да звучи дори леко симпатично). Ами не, аз говоря за пъпки, нагли и непредсказуеми. Част от тях си отидоха след успешното излекуване на алергичния ми обрив, но другата упорито се засели при мен. Докато не отрих този вълшебник от снимката. Буквално от първото нанасяне усетих резултат, а това тук ми е четвърта опаковка (с малки паузи помежду им). Кожата ми е спокойна, всичко в под контрол с него и затова винаги имам поне една тубичка запас - с този крем лицето ми се чувства и изглежда добре.
Тъй като съм любопитна персона, (кокона, хаха!), не спирам да тествам и други кремове, но досега не съм открила по-добра грижа за моята кожа. Освен това е отлична основа за грим - не прави т.нар. "кир" ефект ( още една красива дума), попива бързо и добре. Като аромат е лек, ненатрапчив, не мога да го определя, но след попиване не усещам нищо. Гърлото на тубичката е удобно, почти няма шанс да пусне повече от необходимото. Страхотно хвалебствие дръпнах, но така е - този крем ми спаси кожата, буквално :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар